Obchodní podmínky


1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Všeobecné obchodní podmínky upravují dodavatelsko-odběratelské vztahy v oblasti prodeje zdravotnického zboží společnosti STERIPAK s.r.o. s jeho obchodními partnery.

2. PRACOVNÍ DOBA

Po-Pá 7:00-15:30 hod

3. KUPUJÍCÍ

a) Koncový uživatel
při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

b) Prodejce zdravotnického zboží
při zahájení obchodních vztahů předkládá prodávajícímu informace o svém podnikatelském oprávnění a o své právní subjektivitě (výpis z obchodního rejstříku, kopie živnostenského listu, DIČ a číslo občanského průkazu u fyzických osob) a je povinen tyto údaje průběžně aktualizovat.

4. OBJEDNÁVKA

Objednat je možno následujícími způsoby:
– Prostřednictvím elektronického obchodu na www.zdravotnicke-zasobovani.cz
– Elektronickou poštou na adrese info@steripak.cz
– Osobně
– Faxem
– Telefonicky

Při objednávání zboží je nutno uvést následující údaje:
– Obchodní jméno a sídlo kupujícího
– IČ a DIČ, je-li registrován jako plátce DPH
– Kód zboží dle ceníku
– Jednotkovou cenu
– Způsob odebrání a dopravy
– Podpis osoby oprávněné objednávat zboží
– Všechny další údaje, které kupující považuje za důležité

Při chybné objednávce ze strany kupujícího a následné výměně nebo vrácení zboží (v původním balení bez porušení) nebo při nevyzvednutí zboží si prodávající vyhrazuje právo naúčtovat kupujícímu náklady na dopravu.

– Nejmenší objednané množství je 1 ks nebo jedno balení
– Termín dodání 5 dnů (zboží skladem), maximálně 40 dnů
– Splatnost faktur 25 dní
– Objednávky evidujeme až do úplného vykrytí

5. CENOVÉ KATEGORIE

Všechny ceny jsou smluvní. Ceny pro eShop odpovídají platnému prodejnímu ceníku firmy Steripak s.r.o.

6. PLATEBNÍ PODMÍNKY

– Platba bankovním převodem po obdržení faktury

7. EXPEDICE ZBOŽÍ

a) Osobní odběr
Zboží může převzít pověřená osoba/dopravce
b) Zasílání přepravní službou
Zboží můžeme zaslat přepravní službou. Ceny jsou uvedeny v bodě 8.

Při dodání je kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost zásilky) podle přepravního listu dopravce a zaznamenat do něho převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

8. DOPRAVA

– doprava je zdarma při objednávkách nad 2000 Kč bez DPH
– dopravné 150 Kč bez DPH pro ostatní zásilky
– při osobním odběru v sídle firmy v Modřicích neúčtujeme dopravu

9. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Na spotřební zboží se vztahuje záruka 2 roky nebo do konce expirace, nejdéle však 2 roky.
Na přístroje se vztahuje záruka 1 rok nebo dohodnutý interval.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na závady způsobené nesprávnou manipulací a používáním.

10. Provádění pravidelných bezpečnostně-technických prohlídek

Pravidelné bezpečnostně-technické prohlídky (BTK) jsou prováděny v souladu s doporučením výrobce v pravidelném ročním intervalu.

Součástí BTK je kontrola technického stavu přístroje, elektrorevize
a předepsaná výměna kritických dílů. Tato výměna je předepsána výrobcem.

V případě, že nedojde k řádnému provedení BTK, může dojít k  poškození přístroje se všemi důsledky, které z tohoto pro uživatele plynou, včetně zvýšených nákladů na následný servis.

Doporučujeme provádět pravidelně BTK. Pravidelný odborný servis z dlouhodobého hlediska snižuje náklady na opravy a výrazně prodlužuje životnost přístroje.

Cena práce je 800 Kč / hod bez DPH

Cena dopravy při výjezdu technika je 14 Kč/km bez DPH.

11. ZÁVĚREČENÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. ledna 2019. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

STERIPAK s.r.o.
Poděbradova 849
664 42 Modřice
Česká republika
IČ: 26225484
DIČ: CZ26225484

Telefon: +420 515 259 999
Fax: +420 515 257144
E-mail: info@steripak.cz
Web: www.steripak.cz

Firma je zapsána u rejstříkového soudu v Brně s.z. C 38010
Firma byla založena: 5.10.2000